Tuesday, July 19, 2011

3 2 1 CINTA 2011 - [ Full Movie ]



holla..holla.. malam ni layan citer 3,2,1 cinta.. hihi.. suka tengok diana amir dalam movie ni.. lakonan dia slumber jer... sesumpah maner yang x nak layan citer ni rugi ooo.. [eh..x paksa ea.. hihi]..

ader lak dialog yang si Fariz cakap kat Sam yang muka dia macam kongkang.. eh, blur kejap.. amender la kongkang tue dowh.. google ar kejap nak tengok rupa kongkang.. hoho.. nie ha rupanya.. tadaa.. [ker dah tau?]


Tapi lah an, cam x logik jer bab si family Aril tue.. siap jaga ramai sangat anak yatim yang lain.. oo...oo.. cer tgk ending dia.. hihi!! kelakar~

3 comments:

Arif Aiman said...

huk alorh... ada kt youtube ==''

bt apa aku g beli cd mau cm ni

muhamadsufian89 said...

cerita ni macam mengarut pun ada. huhu

phoged (dk4me) said...

arif: hihi.. tp YT kna tggu org upload la..

sufian: ikt taste memasing la~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...